3 472 zł
/za wszystkich
Kadmo by Aycon





Opis oferty
Czarnogóra/Riwiera Budwańska
Atuty
• Nowocześnie urządzony
• W centrum Budvy
• W pobliżu słynnej Slovenskiej Plažy
• Sauna
Naszym zdaniem
Hotel Kadmo to komfortowo urządzony obiekt w samym sercu Budvy. Idealnie nada się dla rodzin lub osób lubiących zwiedzanie i chcących poznać uroki Czarnogóry. Basen, taras słoneczny oraz sauna pozwolą się zrelaksować, a zlokalizowane w okolicy restauracje i bary sprzyjają rozrywce.
Położenie
• W okolicy liczne restauracje i bary
• Ok. 200 m do marketu
• Ok. 800 m do wesołego miasteczka
• Ok. 1 km do plaży
• Ok. 1,5 km do Cytadeli w Budvie
• Ok. 20 km do lotniska w Tivacie
• Ok. 65 km do lotniska w Podgoricy
Plaża
Plaża kamienisto-żwirowa oddalona o ok. 1 km od hotelu (ok. 500 m w linii prostej). Słynna Slovenska Plaža o dłogości ponad 1,5 km.
Do dyspozycji gości
• Restauracja
• Lobby bar (08:00 - 00:00)
• Basen
• Taras słoneczny
• Sauna
• Parking
Pokoje
Hotel posiada pokoje 2- lub 3-osobowe oraz family. Pokoje wyposażone są w klimatyzację, Wi-Fi, TV, sejf, mini bar, czajnik oraz łazienkę z prysznicem, ręczniki, kosmetyki i suszarkę do włosów; każdy pokój posiada balkon.
Udogodnienia
• Klimatyzaja
• Winda
• Sejf
Wyżywienie
BB - śniadania
HB - śniadania i obiadokolacje
Śniadania w formie bufetu (07:00 - 10:00)
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków.
Cena zawiera
Przelot samolotem rejsowym (Wizzair lub Ryanair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Czarnogóry
Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
Transfer lotnisko - hotel - lotnisko
Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
Podatek Vat marża
Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair/Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
Cena nie zawiera
Podatku lokalnego
Opieki polskiego rezydenta
Wycieczek fakultatywnych
Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie, Możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego zgodnie z taryfą przewoźnika. Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy. Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony.
Dodatkowe opłaty
Taksa klimatyczna + opłata meldunkowa płatna obowiązkowo raz na pobyt (ok. 2 EUR/dzień)
Płatność gotówką.
Potwierdzenie rezerwacji
Oferty wakacji w Czarnogórze podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej), zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją. Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia nowej ceny. WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Dokumenty do rezerwacji
Rezerwacje w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
Wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Wizzair/Ryanair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem, vouchera na hotel (w formie papierowej lub elektronicznej)
Numeru polisy dosyłanej w mailu. Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Godziny przelotów
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym. W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin drogą mailową.
Ważne informacje
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego. Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi
Informacja dla podróżujących z dziećmi do 18 lat - Pisemna zgoda notarialna na podróż osoby małoletniej jest potrzebna. Dokument taki powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką znajduje się dziecko na wycieczce. Taki sam dokument powinien mieć ze sobą jeden z rodziców, jeżeli drugi rodzic nie bierze udziału w podróży. Dokument powinien być w języku angielskim. (Za polakzagranica. msz. gov. pl)
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r. poz.2759) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 24.11.2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 2211), Wakacje.pl S.A. („Wakacje.pl”) niniejszym informują Użytkowników swojego serwisu („Serwis”) o podziale obowiązków ...
Czytaj więcej
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój 2-osobowy superior double room
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking B1 Parking, Medweckiego 50, 32-083 Balice
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
3 472 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 4
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Październik 2023
Singiel
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
4.1

Zewnętrzny wygląd hotelu w porządku, pokój z łazienką duży, przestronny. Widok z okna, balkonu na niższych piętrach niezadawalający - bloki, domy ogólnie budynki na wyższych piętrach można mieć widok na morze. 15min pieszo na plaże, ok 20-30 min do starego miasta. Pokoje sprzątane codziennie wraz z wymianą ręczników. Bar zrobiony z dawnej recepcji. Restauracja bardzo mała kilka też stolików przy wejściu do hotelu. W hotelu miało się wrażenie, że nie ma gości. Basem malutki w pierwszy dzień przyjazdu był brudny napełniony wodą tylko do połowy. Śniadania szwecki stół skromy wybór - każdego dnia coś dokładali, dania się powtarzały ale każdy coś dla siebie wybrał można się najeść. W niedziele na śniadanie szampan. Obiadokolacje(19-21) już takie nie były - przy śniadaniu otrzymuje się kartę z której wybieramy co chcemy zjeść na obiadokolacje. Dania są bardzo słabe, bardzo małe porcje, należy dojadać na mieście. Pani w recepcji w długich ciemnych włosach miła, uśmiechnięta o pozostałych pracownikach już tego nie mogę powiedzieć. Obsługa próbowała robić klimat na wysokim poziomie tylko bardzo daleko im było do tego. Kelnerzy mają miny nietęgie jak by byli niezadowoleni i z przymusu. Przy obiadokolacji pospieszają z zjedzeniem, przychodząc co kilka minut zaglądając do talerza. Jeden kelner (blondyn) uśmiechnięty rozmawiający z gośćmi wydawał się przyjazny ale to mylące gdyż zlekceważył obsłużenie nas przy obiadokolacji po mimo zawołania go, że czekamy, ważniejsza była rozmowa z kolegą, Po 40 minutach oczekiwania odnieśliśmy sztućce kelnerowi był zaskoczony i przestraszony myślicie, że się przejęli jakaś rekompensata nic z tych rzeczy jedynie suche słowo przepraszam. Po kilkunastu minutach po zaistniałej sytuacji przyszedł wysoki pan z recepcji usprawiedliwiając się, że nie wiedział o tym w pierwszej chwili myśl chce się zrewanżować o tuż nie przyniósł rachunek żeby zejść i opłacić (było to ostatni dzień pobytu) za opłatę klimatyczną i napój który były zamówiony wcześniej przy kolacji. Gdy otrzymał odpowiedź, że potrzebuje chwili odpuścił ale powrócił po jakimś czasie dzwoniąc dzwonkiem i waląc do drzwi nachalnie po czym po prostu wszedł do pokoju w nerwach mówiąc, że natychmiast trzeba z nim zejść do recepcji opłacić rachunek, że to ostatni dzień pobytu i jutro rano jest transfer na lotnisko. Zachowanie tego pana było karygodne.
Zalety
• Przestronne pokoje i łazienki.
Wady
• Słabe jedzenie jeszcze na śniadanie jest ok ale obiadokolacje już nie bardzo małe porcje, jakoś jedzenia nie zachwyca. Obsługa sztywna, pośpieszająca przy jedzeniu. Karygodne zachowanie pracownika wchodząc do pokoju w nerwach rozkazując.
Pogoda
Wrzesień
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Czarnogóry Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego. Ze względu na niejednoznaczne regulacje w kwestii dokumentów podróży wymaganych od nieletnich oraz niejednolitą praktykę straży granicznej, zaleca się, aby osoby nieletnie podróżujące do Czarnogóry posiadały paszport.
W Czarnogórze dla Polaków wizy nie są wymagane, jeśli czas pobytu nie przekracza 30 dni.