2 672 zł
/za wszystkich
Primasol Ralitsa Aqua Club





Opis oferty
Opis hotelu
Opis ogólny:
Około 900 m od piaszczystej plaży leży ośrodek hotelowy Family Club Ralitsa Aqua. Do turystycznego centrum jest ok. 900 m. Miasto Varna jest oddalone o około 28 km (Dobrich około 40 km, Balchik około 15 km). Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 500 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Aquamania Aquapark (tuż obok budynku). Wypożyczalnia samochodów i przystanek autobusowy (ok. 400 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 15 km. Lotnisko (VAR) położone jest ok. 42 km od hotelu. Kolejne lotnisko (BOJ) jest oddalone o ok. 148 km. Do najbliższej plaży można co 30 minut dojechać bezpłatnym autobusem. Wyposażenie :
Ten 4-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 285 pokoi. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, 2 windy, klimatyzację, sejf (bezpłatny), salon fryzjerski, minimarket oraz parking (płatny). W hotelu znajduje się restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Usługa prania i prasowania jest dostępna odpłatnie. Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 2 baseny z oddzielnym basenikiem dla dzieci. Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie (bar zaprasza od godziny 10:00 - 23:00). Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:00) w formie bufetu. All Inclusive: Woda oraz wybrane importowane alkohole w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe (10:00 - 01:00), piwo (10:00 - 01:00), wino (10:00 - 01:00), kawa i herbata (10:00 - 01:00), lokalne alkohole (10:00 - 01:00) oraz przekąski (15:00 - 17:00). Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: bilard (za opłatą), siatkówka plażowa, piłka nożna, rzutki (bezpłatnie), minigolf, tenis stołowy (bezpłatnie) i aerobik. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: masaże za opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami i muzyką na żywo. Opieka nad dziećmi: program animacji i mini klub. Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po francusku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy. Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
• Bilet lotniczy,
• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.11:00 - 12:00),
• Wyżywienie według wybranej opcji,
• Bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,
Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
• Bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko
• Opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt. UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
• Bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp. Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.
Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie. UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące. UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju. Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r. poz.2759) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 24.11.2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 2211), Wakacje.pl S.A. („Wakacje.pl”) niniejszym informują Użytkowników swojego serwisu („Serwis”) o podziale obowiązków ...
Czytaj więcej
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard standard room (balcony or terrace)
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking VA Bene, ul. Długa 33 32-083 Szczyglice
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
2 672 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 25
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Lipiec 2024
Rodzina z dziećmi
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
5.7
Czasy świetności ten hotel ma za sobą. Na terenie hotelu znajdują się dwa baseny, boiska, restauracja, taverna (bar z napojami alkoholowymi i bezalkoholowymi oraz przekąskami), tuż obok znajduje się aquapark (płatny, ale klienci Itaki mają jeden darmowy wstęp). Hotel i przynależne do niego obiekty usytuowane są w lasku, lecz roślinność jest marna - krzewy suche, zaniedbane, miejsca, na których powinna rosnąć trawa to w zasadzie nieużytki, łyse połacie, brak kwiatów, widać, że teren ten jest zaniedbany, niedostatecznie pielęgnowany, w zasadzie nie widać ogrodników, jak to zaobserwowałam w hotelach w innych krajach. Dodatkowo mnóstwo suchych liści, których nikt nie usuwa, jedynie omiatane są przez pracowników gospodarczych ze ścieżek i (co widziałam) wyrzucane za krawężniki, na wspomniane wyżej miejsca, gdzie brakuje trawy. Liście wpadają też do basenów, ale tutaj akurat basenowy regularnie wyciąga je z wody.
Leżaki/stoliki przy basenach bardzo brudne, widoczne jest, że obsługa hotelowa o to nie dba. Toalety przy głównym basenie bardzo brudne i śmierdzące. Toaleta obok drugiego, mniejszego basenu, nieczynna.
Stoły w tawernie (snack barze) często brudne, nie sprzątane na bieżąco.
Co do pokoju, to otrzymałam w głównym budynku, w części C. Ogólnie pokój schludny, lecz jest parę mankamentów, tj. uszczelka od ścianki kabiny prysznicowej ciągle odchodziła, co sprawiało, że drzwi kabiny nie chciały się domknąć, za każdym razem trzeba było wciskać uszczelkę na właściwym miejscu (czasem nawet kilkakrotnie, by móc się wykąpać bez rozchlapywania wody na łazienkę). Jest to problem łatwy do rozwiązania, ale widocznie hotel nie dostrzega takiej potrzeby. Zasłony przy balkonie oberwane po obu stronach. Firanki brudne. Podczas 7-dniowego pobytu posprzątano mój pokój tylko dwa razy - dwa dni z rzędu, potem w ogóle. Musiałam prosić panią sprzątającą o wymianę ręczników i papier toaletowy, co uczyniła. Klimatyzacja działała bez zarzutów. W minibarku brak czegokolwiek, a zwłaszcza wody mineralnej, co w obecnych czasach jest standardem. Brak małej wody butelkowanej również w snack barze, by móc wziąć ją do pokoju. Poprosiłam w recepcji o wodę i po dwóch dniach niemal codziennie otrzymywałam półtora litrową wodę do pokoju.
Co do animacji, to nie będę się wypowiadać, bo nie ma specjalnie o czym. W ciągu dnia zauważyłam zajęcia aerobiku, pod wieczór animacje dla małych dzieci - dwie animatorki tańczyły z dziećmi do muzyki. Wieczorami na terenie hotelu po prostu nuda. W patio przy lobby barze bardzo mało stolików, usiądzie naprawdę niewielu gości. Mi udało się to tylko raz. Dostępne natomiast rozmaite napoje alkoholowe i bezalkoholowe.
Plaża znajdująca się około kilometra od hotelu jest naprawdę cudna - czysta, szeroka, piaszczysta, łagodne zejście do morza, woda czysta i ciepła. Na plaży dostępne bezpłatne parasole i leżaki, nietrudno o miejsce nawet przy sporym obłożeniu. Co istotne, na plażę cyklicznie dowozi bezpłatny autobus. Dla tych, którzy chcą dostać się na plażę pieszo dodam, że dojście jest nieuciążliwe, szybka, przyjemna trasa. Przy plaży bar hotelowy, gdzie klienci korzystający z opcji "all inclusive" mają dostępne przekąski - surówki, mięsa, ziemniaczki, bardzo dobra pizza, owoce, napoje zimne i gorące.
Co do hotelowej restauracji, to stoły uginają się od rozmaitego jedzenia. Tutaj muszę przyznać, że dania o każdej porze dnia są różnorodne, niczego nie brakuje, potrawy stale są uzupełniane. Dostępne zimne i gorące napoje. Stoi także beczka z kranikiem, w której jest piwo. Kelnerzy na bieżąco sprzątają ze stołów naczynia po gościach, by były dostępne dla kolejnych. Tutaj jednak wiele do życzenia pozostawia czystość stołów.
Pracownicy hotelu mili i pomocni.
Ogólnie, hotel oceniam na trzy gwiazdki.
Zalety
• Plaża jest przecudowna!
• Miła obsługa.
Wady
• Zaniedbana infrastruktura. Widać ząb czasu.
Mapa



Atrakcje w okolicy Primasol Ralitsa Aqua Club
Zobacz więcej

Pogoda
Wrzesień
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.