7 268  

/za wszystkich

Podsumowanie ceny
27
obiekt, budynek główny, basen
obiekt, basen, plaża
pokój
basen
pokój

Opis oferty

Region: MaderaBiuro podróży (przedsiębiorca): EasygoKod oferty: WAK973085

Lokalizacja

Hotel znajduje się w spokojnej części Funchal, zaledwie 5 km od centrum miasta i historycznych atrakcji. W pobliżu znajdują się sklepy, bary i restauracje (ok. 100 m), a do większego supermarketu jest ok. 2 km. Przystanek autobusowy (ok. 1 km) zapewnia łatwy dostęp do miasta, a dla gości dostępna jest również wypożyczalnia samochodów i motocykli. Najbliższe atrakcje:

• Stare Miasto w Funchal - ok. 5 km

• Centrum Camara de Lobos - ok. 5 km

• Ogród Tropikalny Monte Palace - ok. 9 km

• Centrum handlowe Forum Madeira - ok. 2 km

• Klify Cabo Giro - ok. 10 km

Plaża

Hotel położony jest bezpośrednio przy Praia Formosa, największej naturalnej plaży na Maderze, o mieszanym podłożu (czarny piasek i kamienie). Leżaki i parasole dostępne są dla gości bezpłatnie. Hotel oferuje także bezpłatny transfer na plażę dla większej wygody turystów.

Do dyspozycji gości na terenie hotelu

Hotel oferuje liczne udogodnienia, które zapewniają komfortowy wypoczynek:

• 2 baseny ze słodką wodą (w tym jeden z brodzikiem dla dzieci)

• Taras słoneczny z leżakami i parasolami (bezpłatnie)

• Restauracja hotelowa serwująca dania w formie bufetu

• Lobby bar oraz bar przy basenie

• Wi-Fi na terenie całego obiektu

• Sala konferencyjna (100 miejsc)

• Plac zabaw dla dzieci

• Kantor wymiany walut

• Sejf w recepcji (bezpłatnie)

• Parking hotelowy (bezpłatny)

• Obsługa pokojowa i opieka medyczna (za opłatą)

Atrakcje hotelowe

Dla aktywnych gości hotel przygotował szeroki wybór atrakcji:

• Tenis stołowy (za dodatkową opłatą)

• Bilard (za dodatkową opłatą)

• Kort tenisowy (za dodatkową opłatą, ok. 3 km od hotelu)

• Sporty wodne (ok. 3 km od hotelu, organizowane przez firmy zewnętrzne)

• Wypożyczalnia rowerów

• Pokój gier

• Sauna i hammam (za dodatkową opłatą)

• Masaże i zabiegi wellness (za dodatkową opłatą)

Dla dzieci

Hotel zapewnia atrakcje dla najmłodszych gości:

• Oddzielny brodzik w strefie basenowej

• Plac zabaw

• Menu dla dzieci w restauracji

• Możliwość skorzystania z usługi opieki nad dziećmi (za dodatkową opłatą)

Pokoje i zakwaterowanie

Hotel oferuje przestronne pokoje typu junior suite, wszystkie z balkonem i widokiem na ocean.

• Junior Suite (balkon) - wyposażony w dodatkowe łóżko, sejf (bezpłatnie), telewizor z płaskim ekranem oraz łazienkę z prysznicem. Ręczniki zmieniane codziennie.

• Junior Suite (widok na morze, balkon) - zapewnia spektakularny widok na Atlantyk, pozostałe udogodnienia jak w wersji podstawowej.

• Premium Studio (widok na morze, balkon) - przestronniejszy, idealny dla rodzin.

• Suite (widok na morze, balkon) - komfortowy apartament z dodatkową przestrzenią wypoczynkową. Wszystkie pokoje urządzone są w klasycznym stylu, a ich standard obejmuje klimatyzację, minibar (za opłatą) i telewizję satelitarną. Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.

Wyżywienie

WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)

RO - oferta bez wyżywenia

BB - śniadania w formie bufetu

HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Dokonanie rezerwacji

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Transport i bagaż

Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. W cenę przelotu wliczony jest bagaż podręczny o rozmiarach i wadze określonej przez przewoźnika.

• LINIA RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,

• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

• LINIA WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu

Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

• LINIA EASYJET - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 45x36x20 cm (umieszczany pod siedzeniem), maksymalnie 15kg. Powiększony bagaż kabinowy dostępny jest za dodatkową opłatą

• 15 kg (56x45x25 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 15 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji,

• 23 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Cena wyjazdu zawiera

• Przelot w obie strony,

• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),

• Wyżywienie według wybranej opcji,

• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (Shuttle-bus, informacja o transferach będzie udzielana po angielsku. Informacja o transferze powrotnym (oprócz Costa Brava) dostępna poprzez link do strony (strona w j. angielskim).

• Ubezpieczenie KL i NNW,

• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair: 40x20x25 cm; Wizzair:40x30x20 cm)

• Telefoniczną asystę anglojęzycznego przedstawiciela miejscowej agencji (tylko na Costa Brava - opiekę polskojęzycznego przedstawiciela miejscowej agencji)

• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.

Rezerwacja miejsc w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna

Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli standardowych miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.

Oferta - informacje uzupełniające

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu.

Cena wyjazdu nie zawiera

• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,

• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, depozytów wymaganych przez hotel, itp.

• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,

• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne

• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie

• Płatnego bagażu: bagażu podręcznego 10 kg (Priority Wizzair, Ryanair), bagażu rejestrowanego (Wizzair, Ryanair)

• Oferta pobytu nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu telefonicznego w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta pod numerem podanym w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.

Warunki uczestnictwa

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r. poz.2759) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 24.11.2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 2211), Wakacje.pl S.A. („Wakacje.pl”) niniejszym informują Użytkowników swojego serwisu („Serwis”) o podziale obowiązków ...

Czytaj więcej

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Studio superior studio (seaview, balcony)

2 dorosłych

All Inclusive
Wylot
11:45
16:10
WAW · 23.10 (Czw.)Warszawa - Chopin
FNC · 23.10 (Czw.)Funchal
Przylot
16:25
22:35
FNC · 26.10 (Ndz.)Funchal
WAW · 26.10 (Ndz.)Warszawa - Chopin
7 268 zł
za pokój

Junior suite juniorsuite (seaview, balcony)

2 dorosłych

All Inclusive
Wylot
11:45
16:10
WAW · 23.10 (Czw.)Warszawa - Chopin
FNC · 23.10 (Czw.)Funchal
Przylot
16:25
22:35
FNC · 26.10 (Ndz.)Funchal
WAW · 26.10 (Ndz.)Warszawa - Chopin
7 632 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Parking Parking Strefa Wylotu - przy trasie S7, Turystyczna 10, 05-503 Wola Gołkowska

220
za 1 auto
1 auto
Data od
23.10.2025
Data do
26.10.2025
220
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

144
za wycieczkę
144
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka7 268

Cena całkowita

7 268
Zaliczka płatna teraz2 180
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 11

Zablokowanych opinii: 1
Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 11 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Beata
Opinia zweryfikowana

Styczeń 2025

·

Grupa znajomych

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 02.02.2025

8.7

+1

Tygodniowy wyjazd na Maderze że znajomymi.

Hotel bardzo przyjazny, blisko oceanu. Z okna widok na ocean i basen, obsługa miła.

Zalety

Łatwy dostęp do promenady, wygodne pokoje, smaczna kuchnia, dużo zieleni.

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Pogoda

Październik

Zobacz cały rok
21°C
19°C
22°C
11

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Jeżeli w danym regionie lokalne władze wprowadziły opłatę klimatyczną (podatek turystyczny), należy ją uiścić w hotelu podczas zakwaterowania. Wysokość opłaty zależy od długości pobytu oraz kategorii hotelu i może wynieść od 0,5 do 7 EUR za dzień pobytu jednej osoby. Ze względu na często wprowadzane zmiany w wysokości podatku, podane zostały przybliżone wartości pobieranych opłat. Aktualnych informacji o wysokości opłat klimatycznych należy szukać na stronach lokalnych władz regionu.
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Do Portugalii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Portugalii dla Polaków wizy nie są wymagane.

Odkryj nową stronę podróży – rezerwuj elastyczne pakiety lot+hotel. Sprawdź